Vaše nejčastější dotazy
Od jakých značek nabízíte produkty?
Nabízíme velký výběr produktů známých značek od A-Z, více na ZNAČKY | HOME-DEKOR.cz.
Naším cílem je nabídnout produkty s poměrem kvalita – cena, ve všech cenových kategoriích, aby si u nás vybral každý.
Jaké produkty nabízíte?
- vše pro domov a zahradu
- chovatelské potřeby
- sportovní zboží
- hračky a hry
- průmyslové zboží
- a mnoho dalších
Zajímá vás, kde najdete svůj produkt? Můžete začít hledat produkt podle místnosti nebo prostoru, například obývací pokoj, jídelna, kuchyně, ložnice, zahrada, koupelna, domácí kancelář, předsíň a dětský pokoj.
Máte maloobchodní prodejny nebo vzorkovny?
Jsme ryze online společnost, a proto používáme k prezentaci a popisu všech našich produktů pouze náš internetový obchod.
Mám dotaz k produktu, jak mám postupovat?
Pokud máte otázky k našim produktům, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis, a to následovně:
- U produktu stačí kliknout na ikonu a napsat nám, co by Vás ještě o produktu zajímalo.
- Můžete využít také náš KONTAKTNÍ FORMULÁŘ, jen prosíme o doplnění kódu poptávaného produktu.
Jak mohu získat manuál k produktu?
Pokud se u produktu nenachází návod k sestavení, příručku si můžete vyžádat e-mailem. Klikněte na tlačítko níže a pošlete nám svou žádost. Odpovíme vám během 1 pracovního dne.
Máte zboží sladem, tak proč ho ještě nemám?
Jaký je termín dodání?
Skladová dostupnost vs termín dodání
Skladové dostupnosti: skladem, vyprodáno, na dotaz, do týdne, atd.
Termín dodání: konkrétní den doruční zásilky.
Dostupnost se v dnešní době často zaměňuje s termínem dodání. Ten však může být různý dle vytíženosti kapacit konkrétního skladu a následné časové náročnosti ve spedici.
U všech produktů proto pod dostupností uvádíme možný termín dodáni.
Náhled:
Nemůžu se dovolat, jak mám vzniklou nestandardní situaci řešit?
Na stránkách uvádíme termín, kdy nám můžete zavolat.
Aktuální termín je: po - pá | 9:00 - 15:00 hod.
Je to termín, kdy vyřizujeme Vaše dotazy a požadavky telefonicky.
Primárně náš tým denně 24 hodin vyřizuje Vaše e-maily a odpovídáme standardně do druhého dne, maximálně však do 3 pracovních dnů. Rádi pracujeme efektivně a proto volte prosím e-mailovou komunikaci a pište na obchod@home-dekor.cz.
Na jaké typy záruk mám nárok?
Na všechny produkty prodávané naší společností se vztahuje dvouletá zákonná záruka.
Máte právo na spolehlivý produkt, který odpovídá popisu. Produkt je vadný, pokud:
- je nekompletní,
- poškozený nebo rozbitý,
- nefunguje správně,
- nelze ho používat tak, jak ho prodávající popsal.
Vaší odpovědností jako kupujícího je po doručení zboží zkontrolovat, zda je produkt vhodný pro zamýšlené použití a jestli nedošlo k jeho poškození. Postup k uplatnění záruční reklamace najdete zde Reklamace zboží | HOME-DEKOR.cz.
Pokud během záruční doby narazíte na problémy, nabídneme Vám řešení, která zohledňují typ objednaného produktu a problém, s nímž se potýkáte.
Na poškození způsobené povětrnostními podmínkami se záruka nevztahuje, protože se nejedná o poškozený nebo nefunkční předmět.
Vaše ceny se změnily, mohu požádat o vrácení peněz?
Ceny v e-shopech často kolísají v závislosti na vývoji trhu, skladových zásobách a poptávce. Protože se s kolísáním cen počítá, nelze z tohoto důvodu vracet peníze.
Těšíme se na Váš nákup 😊.
Váš tým HOME-DEKOR.CZ