Vaše nejčastější dotazy

 

Od jakých značek nabízíte produkty?

Nabízíme velký výběr produktů známých značek od A-Z, více na ZNAČKY | HOME-DEKOR.cz.
Naším cílem je nabídnout produkty s poměrem kvalita – cena, ve všech cenových kategoriích, aby si u nás vybral každý.   

Jaké produkty nabízíte?

  • vše pro domov a zahradu
  • chovatelské potřeby
  • sportovní zboží
  • hračky a hry
  • průmyslové zboží
  • a mnoho dalších 

Zajímá vás, kde najdete svůj produkt? Můžete začít hledat produkt podle místnosti nebo prostoru, například obývací pokoj, jídelna, kuchyně, ložnice, zahrada, koupelna, domácí kancelář, předsíň a dětský pokoj.

 

Máte maloobchodní prodejny nebo vzorkovny?

Jsme ryze online společnost, a proto používáme k prezentaci a popisu všech našich produktů pouze náš internetový obchod.

 

Mám dotaz k produktu, jak mám postupovat?

Pokud máte otázky k našim produktům, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis, a to následovně:

  • U produktu stačí kliknout na ikonu   a napsat nám, co by Vás ještě o produktu zajímalo.
  • Můžete využít také náš KONTAKTNÍ FORMULÁŘ, jen prosíme o doplnění kódu poptávaného produktu. 

 

Jak mohu získat manuál k produktu?

Pokud se u produktu nenachází návod k sestavení, příručku si můžete vyžádat e-mailem. Klikněte na tlačítko níže a pošlete nám svou žádost. Odpovíme vám během 1 pracovního dne.

 

Máte zboží sladem, tak proč ho ještě nemám?

Jaký je termín dodání?

Skladová dostupnost vs termín dodání

Skladové dostupnosti: skladem, vyprodáno, na dotaz, do týdne, atd.

Termín dodání: konkrétní den doruční zásilky.

Dostupnost se v dnešní době často zaměňuje s termínem dodání. Ten však může být různý dle vytíženosti kapacit konkrétního skladu a následné časové náročnosti ve spedici.

U všech produktů proto pod dostupností uvádíme možný termín dodáni.

Náhled:

 

Nemůžu se dovolat, jak mám vzniklou nestandardní situaci řešit?

Na stránkách uvádíme termín, kdy nám můžete zavolat.

Aktuální termín je: po - pá | 9:00 - 15:00 hod.

Je to termín, kdy vyřizujeme Vaše dotazy a požadavky telefonicky.

Primárně náš tým denně 24 hodin vyřizuje Vaše e-maily a odpovídáme standardně do druhého dne, maximálně však do 3 pracovních dnů. Rádi pracujeme efektivně a proto volte prosím e-mailovou komunikaci a pište na obchod@home-dekor.cz.

 

 

Na jaké typy záruk mám nárok?

Na všechny produkty prodávané naší společností se vztahuje dvouletá zákonná záruka. 

Máte právo na spolehlivý produkt, který odpovídá popisu. Produkt je vadný, pokud:
- je nekompletní,
- poškozený nebo rozbitý,
- nefunguje správně,
- nelze ho používat tak, jak ho prodávající popsal.

Vaší odpovědností jako kupujícího je po doručení zboží zkontrolovat, zda je produkt vhodný pro zamýšlené použití a jestli nedošlo k jeho poškození. Postup k uplatnění záruční reklamace najdete zde Reklamace zboží | HOME-DEKOR.cz. 

Pokud během záruční doby narazíte na problémy, nabídneme Vám řešení, která zohledňují typ objednaného produktu a problém, s nímž se potýkáte.

Na poškození způsobené povětrnostními podmínkami se záruka nevztahuje, protože se nejedná o poškozený nebo nefunkční předmět.

 

Vaše ceny se změnily, mohu požádat o vrácení peněz?

Ceny v e-shopech často kolísají v závislosti na vývoji trhu, skladových zásobách a poptávce. Protože se s kolísáním cen počítá, nelze z tohoto důvodu vracet peníze.

 

Těšíme se na Váš nákup 😊.

 

Váš tým HOME-DEKOR.CZ