Vrácení zboží a reklamace
Chci vrátit zboží
Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit?
Vyplňte prosím elektronický formulář - Vrátit objednávku.
Vracené zboží bez známek užívání poté řádně zabalte do původní krabice.
UPOZORNĚNÍ: V případě, že je produkt poškozený, zaměněný nebo je nekompletní, prosíme o nahlášení této skutečnosti a přiložení fotodokumentace.
V případě, že si zvolíte dopravu u Retina vyčkejte na vyzvednutí ve stanoveném termínu.
V případě, že vracíte zásilku jinou přepravní společností, adresa pro zaslání je HOME-DEKOR.cz, Hrádek 298, 671 27 Hrádek, podpora@home-dekor.cz, tel. č. 601 391 134 (tel. kontakt je pouze pro kurýry). Osobní předání není možné.
Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme peníze za vrácené zboží zpět na účet do 14 pracovních dnů.
Více zde: Obchodní podmínky | HOME-DEKOR.cz - VI. Odstoupení od smlouvy
Chci reklamovat zboží
Obdrželi jste nesprávný, poškozený produkt, nebo jste během záruční doby narazili na problémy?
Vyplňte prosím elektronický formulář - Reklamovat objednávku.
Po posouzení konkrétního případu nabídneme jedno z následujících řešení:
- škoda opravňující ke slevě
- výměna za nový produkt, nebo se provede výměna poškozených dílů
- škoda opravňující k refundaci - vrácení peněz
Pokud bude vyžadováno vrácení reklamovaného zboží, obdržíte od nás e-mail s pokyny a štítkem pro vrácení.
Více zde: Obchodní podmínky | HOME-DEKOR.cz - VII. Práva z vadného plnění
Díky službě Retino budete mít proces vrácení, či reklamace pod kontrolou od začátku, až do konce. Věříme, že Vás mile překvapí, jak jednoduše a rychle to společně vyřešíme.