Vrácení zboží a reklamace

 

Chci vrátit zboží

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit?

Vyplňte prosím elektronický formulář - Vrátit objednávku

Vracené zboží bez známek užívání poté řádně zabalte do původní krabice. 

UPOZORNĚNÍ: V případě, že je produkt poškozený, zaměněný nebo je nekompletní, prosíme o nahlášení této skutečnosti a přiložení fotodokumentace.

V případě, že si zvolíte dopravu u Retina vyčkejte na vyzvednutí ve stanoveném termínu.

V případě, že vracíte zásilku jinou přepravní společností, adresa pro zaslání je HOME-DEKOR.cz, Hrádek 298, 671 27 Hrádek, podpora@home-dekor.cz, tel. č. 601 391 134 (tel. kontakt je pouze pro kurýry). Osobní předání není možné. 

Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme peníze za vrácené zboží zpět na účet do 14 pracovních dnů.

Více zde: Obchodní podmínky | HOME-DEKOR.cz - VI. Odstoupení od smlouvy

 

Chci reklamovat zboží

Obdrželi jste nesprávný, poškozený produkt, nebo jste během záruční doby narazili na problémy?

Vyplňte prosím elektronický formulář - Reklamovat objednávku.

Po posouzení konkrétního případu nabídneme jedno z následujících řešení:

  • škoda opravňující ke slevě
  • výměna za nový produkt, nebo se provede výměna poškozených dílů
  • škoda opravňující k refundaci - vrácení peněz 

Pokud bude vyžadováno vrácení reklamovaného zboží, obdržíte od nás e-mail s pokyny a štítkem pro vrácení.

Více zde: Obchodní podmínky | HOME-DEKOR.cz - VII. Práva z vadného plnění

 

 

Díky službě Retino budete mít proces vrácení, či reklamace pod kontrolou od začátku, až do konce. Věříme, že Vás mile překvapí, jak jednoduše a rychle to společně vyřešíme.